Eugenia

Biscuit romanesc prin excelenta, Eugenia a reusit, inca de la inceputul anilor ’60, sa castige un public consumator larg, de la elevi pana la adulti, aceasta fiind cea mai accesibila gustare din timpul pauzelor.

Unul dintre producatorii Eugeniei este compania de panificatie Bega Pam, care are o traditie in domeniu de peste 50 de ani.

Firma timisoreana a reusit sa exporte produsul in Canada, in conditiile in care principalele categorii de produse care au adus companiei cele mai mari venituri sunt panificatia, biscuitii si napolitanele.

Cu toate ca produsul nu a beneficiat de un brand management special, marca a devenit substantiv comun, produsul nemaifiind numit „biscuiti cu crema de cacao”, ci pur si simplu „eugenie”.

Desi Eugenia nu s-a remarcat niciodata prin standarde calitative ridicate, ci mai ales prin pretul de comercializare scazut, brandul sau a cunoscut o evolutie asemanatoare marilor marci internationale, precum Adidas sau Xerox.

Sursa foto: www.dcnews.ro

Lasa un comentariu...

*