Brandul Gerovital este un brand de cosmetice, incadrat pe segmentul ingrijire personala.
Atuul Gerovital il reprezinta traditia, fiind un brand autentic romanesc care a reusit sa intre in gratiile romancelor prin confirmarea calitatii promise. Din punct de vedere al formularilor produselor, majoritatea detin ingrediente inspirate din cultura si traditia populara, specific romanesti.
In ceea ce priveste ingredientele, exista 2 tendinte distincte in materie de consum: catre produsele cu ingrediente naturale, fara parabeni si parafine, si catre produse cu ingrediente rezultate in urma celor mai recente descoperiri tehnologice, cu actiune profunda si rezultate foarte rapide.
Prin brandul Gerovital, compania Farmec se implica si in proiecte de responsabilitate sociala. Printre cele mai importante campanii sociale este cea de sustinerea chipei Olimpice a Romaniei la Jocurile Olimpice din 2012, ca sponsor principal. Parteneriatul incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman este justificat de misiunea sociala a marcii Gerovital de a sustine performanta romaneasca, atat in tara cat si in strainatate, mai ales ca valorile Gerovital sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti in particular.
Sursa foto: www.albert-bio.com