Jolidon

Fondat in 1993 la Cluj-Napoca, Jolidon si-a castigat pozitia de lider incontestabil al pietei romanesti de lenjerie si costume de baie, devenind si unul din jucatorii importanti ai pietei internationale.

 

 

In 1994 produsele purtand marca Jolidon erau vandute in peste 100 de magazine, iar in 1996 numarul acestora s-a triplat, ajungandu-se ca in 2009 produsele Jolidon sa fie gasite in peste 1400 de magazine, practic in toata tara.

Anul 1998 marcheaza pentru firma Jolidon deschiderea primului magazin propriu in Timisoara si a reprezentantei din Bucuresti. In urmatorii zece ani a urmat constructia si dezvoltarea retelei de magazine proprii in principalele centre comerciale din marile orase ale tarii sau in locatii bine alese din centrele civice.

In prezent, Grupul International Jolidon numara peste 2500 de angajati si un lant de 87 de magazine proprii, in principalele localitati si centre comerciale din Romania. De asemenea, produsele sunt disponibile in toate marile lanturi de supermarketuri si hipermarketuri din tara.

Designul, calitatea produselor, tehnologia si materialele utilizate, imaginea si modul de promovare a companiei si a brandurilor, au facut ca Jolidon sa fie, de-a lungul timpului, unicul participant din Romania la cele mai prestigioase saloane si targuri internationale de profil: SIL Paris, Lyon Mode City, Mode City Paris, Dusseldorf Lingerie, Intimare Bologna, Shanghai Mode Lingerie, Hong-Kong Mode Lingerie, Motexha Dubai, Curvexpo New York, Divat Napok Budapest. Ca urmare a tuturor acestor actiuni s-a dezvoltat un puternic departament de export care valorifica produsele companiei doar sub brandurile proprii.

Produsele JOLIDON sunt exportate in toata Europa – Italia, Franta, Ungaria, Rusia, Germania, Elvetia, Belgia, Slovenia, Croatia, Polonia, Letonia, Rusia, Austria, Cipru, Malta, dar si in SUA, Canada, sau Japonia ori Africa de Sud, Liban si Israel.

Inceputul anului 2006 consacra Jolidon ca unul din cele mai prestigioase nume in domeniul lenjeriei pe plan mondial, recunoasterea brandului romanesc venind chiar din patria lenjeriei, Franta. La Salonul International de Lenjerie de la Paris Jolidon a obtinut unul dintre cele trei premii de excelenta puse in joc in cadrul evenimentului ”Ultralingerie”. Ianuarie 2009 inseamna succes total al marcii PRELUDE – marca de lux din portofoliul grupului Jolidon – prin castigarea Marelui Premiu al Juriului si Premiului Publicului de specialitate la SIL 2009.

Portofoliul de marci pe care Grupul Jolidon le gestioneaza in acest moment insumeaza: JOLIDON cu sub-brandurile Jolidon Fashion si Jolidon Clandestine, PRELUDE, ARGOS, LILLY, ECLIZIA, KELITHA iar pentru pret a porter FALLA.

Sursa foto: www.jolidon.ro

Lasa un comentariu...

*