Musette

Infiintata in 1992, Societatea Comerciala Musette a cunoscut o dezvoltare constanta, ajungand la inceputul anilor 2000 sa fie cel mai important actor de pe piata tesaturilor si accesoriilor.

 

Anii 2000 au adus schimbarea in strategia de afaceri, orientand compania Musette catre produsele finite. Astfel, trecerea din sectorul en-gros catre zona de retail a insemnat incununarea eforturilor si obtinerea unui succes neasteptat, manifestat prin cresterea constanta a cifrei de afaceri si a numarului de magazine.

Ritmul sustinut al dezvoltarii s-a manifestat, justificat, atingand un prim punct de maxim in 2010, cand au fost deschise magazine in Luxembourg si New York, conturand astfel caracterul european, si chiar global al brandului Musette.

Fiind o companie in continua crestere si vizand orizonturi demne de un trendsetter, Musette si-a conturat o strategie de dezvoltare pentru urmatorii 10 ani, strategie ce vizeaza toate ramurile artistice, comerciale, logistice si manageriale de care dispune.

Succesul din ulimii ani, diversificarea si redimensionarea productiei, precum si impunerea pe piata de profil ca un brand asociat cu luxul si calitatea, au determinat conturarea unor obiective ce vizeaza atat piata locala, cat si pe cea mondiala.

Pe plan local se preconizeaza deschiderea de noi magazine in majoritatea oraselor mari, precum si cresterea capacitatii de productie in cele doua fabrici proprii.

Pe plan extern exista o agenda care are ca principale puncte deschiderea de magazine in cele mai importante capitale europene, prioritate avand in acest moment: Paris, Londra, Viena si Berlin.

Redimensionarea lantului de retail va aduce dupa sine o sporire a gradului de responsabilizare, precum si satisfactia impinirii eforturilor depuse in cei peste 20 de ani de existenta.

Sursa foto: www.musettegroup.ro

Lasa un comentariu...

*